Saltpetersyra

Gött á la gött!

Publicerad 2013-11-21 01:06:37 i Vardagliga livet,

Pojkvän, skola, plugg och resande. Fullt upp hela tiden och när jag väl finner tid över så spenderar jag den på att kolla på serier. Hinner knappt hålla efter med smutsdisken...
Var tänkt att grabben skulle ha kommit ner idag, men blev inte så, blir till att vänta 1.5 vecka innan nästa resa hem för mig för att få se min grabb..
 
Idag har jag pluggat gal1! Läst lite i en av alla mina böcker, kikat i Type Tools för hur man skapar egna teckensnitt, som förberedelse inför fredagens workshop, samt så har jag lekt i Photoshop med de senaste föreläsningarna i baktanke. Nu jävlar ska här tränas till perfektionsm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela