Saltpetersyra

Tjoho!

Publicerad 2013-05-08 21:01:03 i

Här idag suttit och skrivit på en kärnvärdesrapport hela dagen. Rätt intressant, för jag jämförde min färdiga rapport med de andra tekniksprångarnas och min var jäkligt fräsch till skillnad från de andras. Ser SÅ mycket proffsigare ut!

Stack iväg till Sös efter jobbet med Jonas för att besöka Anton (också tknksp) som legat inlagd sedan i söndags. Verkar inte sådär superkul det där inte... Men han uppskattade besöket och mamman tackade så hjärtligt. Tyvärr blev det en grymt sen dag p.g.a. detta besöket, var inte hemma först vid 20:20, så snart är det läggdags igen. Men imorgon får jag sooova! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela