Saltpetersyra

New nickname. Again.

Publicerad 2013-05-13 16:10:14 i

Jaha, nu har Peter kommit fram till att jag är en riktig liten "Lilla My" som jävlas och är allmänt ettrig. Tydigen utseendemässigt också ;)

Imorse skällde han lite på mig för att jag gömde hans stora myntsamling innan han tog sin minisemester. Han gav igen genom att sno min väska med matkuponger, plånbok och arbetstelefon sådär lagom till lunchen. Fick lite smått panik på var alla ens värdesaker befann sig. Fattade misstankar mot Peter så Manke ringde åt mig, då min telefon som sagt var borta. Men nu har vi slutit fred (y) Hehe... eller?

Förutom dagens bus så kan jag väl inte påstå att jag gjort sådär jättemycket... ingen produktiv dag tyvärr. Får ta igen imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela