Saltpetersyra

Intense!

Publicerad 2013-01-30 23:30:00 i

På fredag äre första dagen på Sandvik! Rätt nervös, taggad och spänd på vad jag har att vänta mig. Brukar ha en tendens att analysera sönder saker och jag borde inte tänka alltför mycket nu innan, utan bara låta det bli som det blir.

Så imorgon blire till att sticka in och tanka b-kortet. Sedan en grymt tidig kväll hos pappsen för en grymt tidig fredagsmorgon. Sedan en inte alltför sen arbetsdag hoppas jag. Hem, varva ned och på lördagen träffa en viss någon och dennas syster för att gå på Fotografiska.

Sedan kanske klämma in lite tid med resterande av "Kelparna som blev kvar" kanske?

Kommentarer

Postat av: Räkan

Publicerad 2013-01-31 14:18:46

Låter trevligt!

Postat av: Kråkan

Publicerad 2013-01-31 20:54:07

Mellokvällo?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela