Saltpetersyra

Gräva ner mig i en snöhög och krypa ihop i fosterställning?

Publicerad 2013-01-23 20:56:00 i Vardagliga livet,

Det är dom här dagarna som gör att man vet att man lever.
 
Kom till "jobbet" efter att ha gått 30 min från Flygis och hann jobba 1h för att sedan spendera närmare 3h i sängen... Fy farao är allt jag har att säga, inte långt ifrån panikattack var det...

Hämtade lilla telefonen från efter verkstadsservicen, så har precis fått tillbaka alla appar och snart har jag innehållet på plats igen. Awesome! Hihi behövs nu när jag har fått en ny sms-kompis... ;P

Fick med mig typ 1000 vykort hem också, så har väl typ 15h framför mig med det.. men bra är det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela