Saltpetersyra

Uppdatering

Publicerad 2013-02-15 21:10:17 i

Tog oss hem från Sandviken onsdag kväll efter en mycket lärorik dag med föreläsningar och en lång och grundlig guidad tur på Sandviks feta industriområde. Var hemma 21, så fick rätt fet resetidsersättning! :)
Torsdagen kändes inte superproduktiv, gick tidigare från jobbet, men trots det slutade det med att jag var hemma senare än vad jag faktiskt brukar tack vara stopp i tunnelbanan... Var så sjukt trött och grinig när jag kom hem så somnade 19.30, 30 min efter hemkomsten.
Idag var jag mycket mer produktiv, men när jag skulle hem för dagen idag, hämta grejorna och stämpla ut, så hade jag blivit utelåst från våra lokaler. Så jag ringde handledaren och sedan vakten som sa att han inte kunde lämna sin post, jag får inte låna nyckeln och därför var tvungen att vänta tills de var två på skiftet d.v.s. vänta över 1h. Slutade med, efter ett långt och trevligt samtal, att han trots allt kunde låna nyckelknippan till mig. Så letade mig ut till vaktis, sprang in igen, gjorde mig i ordning och tillbaka till vaktis för att lämna nycklarna. Tog sisådär 50min att fixa allt! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela