Saltpetersyra

Shotgun Crackers @ Mobergs!

Publicerad 2013-02-10 18:11:58 i

Förkrök hos Challelotten med Isa och Anki igår, inför Mobergs. Astrevligt med bira, Campagne och Melodifestivalen för att sedan få skjuts till Norrtan av Simon. Satt kvar i bilen typ 40 min för att ta slut på Campagnen och snacka massa. Sedan blev det röj på dansgolvet till Shotgun, shot, drink, på knä vid toan, VIP-avdelning, häng på parkeringen med diverse fulla människor och slutligen övernattning i Liesta istället för det planerade som var att sova hemma. Saker börjar lösa sig med en viss någon, vilket känns bra. Och nu vet jag någorlunda vad jag kan/inte kan förvänta mig och vilken nivå det ligger på. Så det är positivt!

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2013-02-10 21:17:33

Berätta mer!

Postat av: Schnajgel

Publicerad 2013-02-11 12:16:46

Håller med! Skriv i kelp/pokerligan på facebook och uppdatera ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela