Saltpetersyra

Sandvik dag 2

Publicerad 2013-02-04 21:03:10 i

Var inte alls taggad på jobb imorse, var så trött efter alltför lite sömn... Kom iaf fram och satt och segade med lite gamla utskrivna pp-presentationer för att få större inblick i avdelningens sysslor. Sedan blev det möte med rekryteraren, lunch med tekniksprångarna och rekryteraren och personalchefen (Var rätt stelt asså...) efter det blev det ytterligare ett möte om säkerheten på företaget, sedan ytterligare ett möte för att presentera mitt kommande uppdrag och idag fick jag träffa den franska chefen. Var lite läskigt och jag blev obekväm för jag visste inte hur pass mycket svenska han kan och hur mycket jag måste ta på engelska. Men han var sjukt trevlig så det blir nog bra det där.
Och vi tekniksprångare kommer bra överens och när jag föreslog att vi skulle kunna käka lunch tillsammans så tyckte de att vi självklart skulle göra det. Får se om vi får driva något gemensamt projekt mellan oss sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela