Saltpetersyra

IKEA - söndag

Publicerad 2013-02-04 20:54:29 i

Blev hämtad av mamma hos Reb och drog iväg till IKEA! Mådde inte jättebra och kännde på IKEA att jag hade feber. Inte kul! Fick iaf med mig en till matlåda, tre nya saxar, tre snorbilliga örngott, två småförvaringslådor i bambu och en liten gosedjursråtta med mig hem! ;) Jag må vara 19, men det sitter i ryggraden, hehe. Kom hem och vilade någon timme och sattes på lite medicinering av modern för att hindra ett utbrott. Sedan var det till att SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela