Saltpetersyra

Nu jäklar är det krig!

Publicerad 2013-04-26 15:06:20 i

Efter mina busstreck mot Peter gav han nyss igen. Han limmade ihop mina pennor! Den jäveln!

Han var så himla på om att jag skulle skriva på mina postitlappar och jag förstod inte grejen. Skriv "hej" sa han och så gick han ut ur rummet bara. Och SÅKLART, att jag inte tänkte tanken, så hade han gett igen för gammal ost.

Slutade med att jag snodde hans pingisrack, kaffekopp och pingisboll. Och så jagade han mig, jag tog skydd bakom stolen, och så retades vi med varandra. Och idag var det tydligen verbalt mobba-tekniksprångare-dagen. Fyf*n vad kul vi har det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela