Saltpetersyra

Mjaaa

Publicerad 2013-04-15 07:11:32 i

Snacka om social helg!! På fredagen skyndade jag mig hem från jobbet, in till Norrtan för att träffa Anki och pressa Kunskapsjakten. Haha vi hamnade på plats 61, så jävla duktiga! Sov kvar och fick skjuts hem ut till Bergshamra. Var hemma, sökte lite utbildningar och tog mig pånytt in till Norrtan för att träffa Bob och Räk. Blev både rödvin, skumpa och starköl, samt lite "Goat edition" och På G Haha! Och fylleringning till en av mina kontakter. Jonathan från Galaxy-kryssningen (a)
Slaggade hos Bob och tog mig sedan ner på stan för att träffa en gammal grundskolekompis. Av någon anledning slutade vi bara träffas, men vi hade så sjukt kul och trevligt både då och nu. Så nu ska det bli spelkväll med hela det gamla gänget! :)

Haha, och smsade en del med Jonathan igår också, får se om det fortgår hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela