Saltpetersyra

Glad!

Publicerad 2013-04-04 18:45:34 i

Igår kom vår kära MicroCAD tillbaka efter en långledighet i kalla Tyskland. Det har skämtats en hel del om att det var jag som pajade den samt om huruvida jag verkligen stod på bordet och sparkade på den, men vem var det inte som fick värsta förtroendet att sitta vid den hela dagen idag och jobba på ordrarna? Jo lilla jag, och nu har jag fått massor med jobb vid kompisen. Peter har så gott som lämnat över alla hans kommande jobb på den utrustningen till MOI. Awesome!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela