Saltpetersyra

Mitt-i-veckan-kryssning - med halvgreker och gamla vänner

Publicerad 2012-09-28 00:19:00 i Vardagliga livet,

Drog iväg till lilla Finlandia med Challe och Isa! 
Stack ned till busshållplatsen vid Länna skola för att vänta på bussen för att ta mig till Challe. Stod med alla små skolbarn och kände mig väääldigt gammal. Redan över 3 år sedan som man släntrade runt på skolans område...

Med alla väl hos Challe drivade vi iväg till Färjan. Var tidiga och fick vänta med hungriga magar. Väl påsläppta så skyndade vi oss till Buffén och gottade oss på maten. Kändes som en evighet, men redan efter 1h var vi mätta och klara för lite Tax-free. Försökte köpa med oss lite alkohol ut, som i regeln skulle fungera, men det gjorde inte det...

Hamnade uppe på Disco Zenith med några drinkar. Träffade ett gäng grabbar med bl.a. en halvgrek och en halvryss. Halvgreken, som jag inte ens uppfattade namnet på, kladdade rätt ordentligt. Han var rätt packad, men inte otrevlig, bara jäkligt på. Häns händer var överallt... om midjan, benet och ansiktet. Försökte dra lite tydliga gränser (och bokstavligen illustrerade en vägg mellan honom och mig och sade att jag ville ha lite avstånd) med en person som inte alls var sammarbetsvillig. Haha tydligen, om man går på hans ord, så är tydligen hela jag vacker. Ögonen, näsan, munnen och håret! Och söt till tusen med tanke på hur många gånger som han sade det...
Lämnade det sällskapet, köpte mer drinkar, shottade och träffade en skitschysst kille som hängde med oss resten av kvällen! Hihi, ny kontakt på telefonen samt en inbjudan till någon av hans hemmafester! Blev ledsagade till hytten och "somnade" 06.00 för att vakna vid 07.30 och gå upp till Buffén för lite frukost, var rätt möra asså. Käkade och somnade på riktigt 10.30-14.30.

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2012-09-28 09:11:57

Det där lät ju inte lite trevligt! När åker vi? :) haha

Svar: Nu dirr då kanske, nästa onsdag?! ;) Nej, men seriöst så måste vi åka någon gång! :D
Caroline

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela