Saltpetersyra

Hjälp!

Publicerad 2012-09-27 23:41:00 i Vardagliga livet,

Länge sedan som jag var så pass nervös som jag faktiskt var i lördags!

Började med att sms:a till sent in på lördagsnatten, vilket kanske inte var det bästa egentligen sömnmässigt sett... Vaknade så sjukt nervös - ja det började redan då. Tog en dusch och gjorde mig i ordning för att eventuellt dra iväg på 30-årsfesten, för vid denna punkten tvekade jag.
Tog mig tillslut iväg och började den långa färden till destinationen, med ett litet paniksamtal till en god vän som med sitt mentala stöd hjälpte en liten vilsen människa här i dagens förvirrade samhälle.
Kände mig aningen lost, men väl på plats utveckades det riktigt bra. Vad finns det att vara nervös över? Ärligt talat så vet jag inte. Ca 50 personer i lokalen och de som jag konverserade med var så grymt trevliga! Festlokalen var en lada, med egen sandstrand, pool, solstolar m.m. och det bjöds på mingel, tipsrunda, mat, tal, presentöppning och allt annat som hör till en födelsedagsfest + en del andra trevliga händelser.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela