Saltpetersyra

Då var det återigen dags!

Publicerad 2012-09-06 21:55:37 i Tecknat, Vardagliga livet,

MYCKET har hänt sedan sist, både i positiv och negativ benämning! Men just nu fokuserar jag på nuet!
Egentligen så har jag bra mycket annat att prioritera än det som jag har gjort de senaste två dygnen, men trots det så har jag tagit upp pennorna och knådgummit igen för lite tecknande. Sist var när jag pillrade på arbetsproverna för antagning till Konstfack, vilket är ett antal månader sedan! Men samtidigt så har jag varvat med att allmänt, i liten skala, ordna upp mitt liv. Om än bara det praktiska med att storstäda rummet, tvätta och plocka undan onödigt tjaffs. Otroligt skönt är det i alla fall att ha ordning på en del av mitt just nu röriga liv!








Kommentarer

Postat av: kråkzor

Publicerad 2012-09-07 22:38:34

Den där ödlan var nog det bästa du har ritat hittills!! :o grym!!

Svar: Oj, tack så hemskt mycket!! :D
Caroline

Postat av: Erica

Publicerad 2012-09-13 13:17:40

GRYMT!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela