Saltpetersyra

Trött

Publicerad 2012-10-16 10:59:00 i Vardagliga livet,

Väl hemma efter Stockholmsbesöket igår, slocknade jag i sängen vid 16.00 i 1h. Käkade sedan middag och slocknade återigen vid 18.00. Vaknade 00.30 av väckarklockan och gick upp för att borsta tänderna och gå och lägga mig igen. Vaknade 10.30 idag - så man kan lugnt säga att jag har fått sova...(!) Att sova nästan 18 timmar är inte normalt, hoppas att det bara är förkylningen som spökar!

Fick nyligen höra av tvillingbrodern att han klarade uppkörningen också!! Så när jag mötte honom i hallen så hade han precis varit ute på premiärturen! Hans glädje har nog hunnit lägga sig lite, för det kändes som att jag var gladare än vad han var!

Kommentarer

Postat av: kråkan

Publicerad 2012-10-16 13:58:10

Men fåret då!!
Woho, grattis galton!

Postat av: Erica

Publicerad 2012-10-16 14:12:24

Nu är det bara du kvar Carro! :)

Svar: Åhhh, jag vet! Blandade känslor om det asså... :(
Caroline

Postat av: Kråkan

Publicerad 2012-10-16 15:18:55

Eller hur! Sofia kommer ju hinna får körkort innan dig! xD

Svar: Men tack för de höga tankarna!!;P
Caroline

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela