Saltpetersyra

Mage

Publicerad 2012-10-24 19:58:00 i

Tjoho!! Har varit lite låg hela dagen, men nu känns det mycket bättre. Har fått sjukt mycket vardagsbestyr gjort idag och jag känner mig mer och mer taggad på ett framtida arbete!

Har den senaste månaden gjort minst 20 sit-ups per dag och idag blev det 100. Älskar anblicken av mina pumpade magmuskler. Jag har väldigt lite kroppsfett på magen vilket ger mig stora möjligheter för synliga magrutor. Må vara väldigt okvinnligt, men jag gillar't!! Jobbar på att de ska framträda ytterligare! (a)

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2012-10-25 11:00:11

Nu blev man ju riktigt taggad! Beach 2013 då ska jag fan också ha rutor.

Svar: :D Låter som en plan! :) Hihi!
Caroline

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela