Saltpetersyra

Jobb jobb jobb

Publicerad 2012-10-23 14:00:00 i Vardagliga livet,

Sökte tyvärr inga jobb förra veckan, viket jag borde gjort... Vilket jag sagt att jag skulle göra... Så det är kvar till denna vecka. MÅSTE MÅSTE verkligen hitta ett nu!! Men jag har faktiskt börjat, och det säger jag inte bara. Har inte skickat in något än, men jag jobbar verkligen på det! Samt att jag har registrerat mig för Tekniksprånget så nu är det "bara" att anmäla sig intresserad till något/några företag!

Känns faktiskt som att jag börjar få lite ordning på mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela