Saltpetersyra

Hopkok vecka 42

Publicerad 2012-10-23 13:41:00 i Vardagliga livet,

Torsdag
Riktigt rörig dag! Stressade till bussen, men fick sedan höra att jag absolut inte skulle ta den... Var bara att irriterat vända hem igen och vara inne 2h senare för att träffa Reb på hennes halv-lediga dag. Skoshopping blev det och sedan middag i tredje hemmet för att sedan ta mig vidare till Liesta. Självklart så missade jag den tänkta bussen, trots att Reb försökte racea-ikapp till Rösa. 30 min senare gjordes ett nytt försök att hinna med bussen och sedan blev det en kväll av film/serie-tittande. Och något lite udda, blev lämnad helt ensam i stora huset när Hampe hämtade sin pappa i Rimbo, inte mig emot. Antar att man har fått lite förtroende ändå.

Fredag
Flängdag! Var inte tillbaka i Norrtan först vid 16.40 och tog mig direkt hem för att hinna vara hemma i 30 min. Hann precis duscha, packa väskan och sminka mig. Jag visste fortfarande inte om det skulle bli en lugn kväll i tredje hemmet eller utgång. Bio blev det i alla fall med "kelparna som blev kvar" Bitchkram - riktigt bra film!! Åter middag hos Reb med Räkan. Spelade kort samt knaprade på grönsaker med dipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela