Saltpetersyra

Glad!

Publicerad 2012-10-20 20:59:00 i Vardagliga livet,

Sitter i min ensamhet inne i rummet och smuttar på ett glas rödtjut. Inte direkt det godaste jag druckit, men tar man det jäääkligt långsamt så fungerar det faktiskt.

Så otroligt glad just nu! Kan inte riktigt sätta ord på mina känslor, men en ny liten krabat har satt sina fötter till världen! Så mysigt! :D

Samt att jag alldeles strax ska bege mig för att titta på lördagsunderhållningen: Intresseklubben är det som gäller! Så nu tar jag mitt rödtjut och går. Ha det!

Kommentarer

Postat av: kråkan

Publicerad 2012-10-20 23:35:31

Fåret då! Du blir ju värre svennebanan än räkzor! Ett glas rött i din ensamhet! xD

Svar: Hahaha! Är det så illa menar du?! ;P
Caroline

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela