Saltpetersyra

Allmän uppdatering v.40!

Publicerad 2012-10-14 23:35:00 i Vardagliga livet,

Hihihi, nu ska ni allt få höra om alla mina små äventyr under vecka 40!
Mycket att berätta om, skojja inte! Det kanske inte händer mycket på vardagarna i mitt liv just nu, men oj vad helgerna är händelserika, och p.g.a. detta så har jag inte sovit hemma en hel helg på ett bra tag (a)

Vecka 40
Torsdag
Besökte då Rimbo-marknaden med mamma och syster, vilket direkt övergick till att gå med Hampus, Zacharias och Sebbe. Så småningom drog vi iväg till en sliskig pizzeria där jag käkade en äcklig kycklingsallad... Vi fick sällskap av Simon och drog tillbaka till marknaden för ytterligare ett varv.
Var lite smått förkrossad i bilen påväg in kan jag f.ö. säga, då jag insåg alltför sent, att jag glömt att ta på mig mina ringar. Kände mig lite sådär lagom naken!
Ja, vad finns det mer att säga om kvällen? Hm, det var väldigt trevligt och efter att ha tvekat lite på om jag skulle stressa till den sista bussen, så hamnade jag i Liesta över natten.

Fredag
Ingen märkvärdig dag egentligen, mer än att jag när jag väl var hemma vid 15.00 cirkus, mådde skit rent utav sagt! Inte kul alls, och jag sov bort typ hela kvällen...
 
Lördag
Spenderade dagen med att kolla på serier och försöka få ett hum på om jag mådde bra eller inte. Det var så konstigt allt bara! Illamående som kom och gick och en huvudvärk som tryckte. Av någon anledning så slutade det med att jag ändå tog mig in till Norrtan för en mycket sen krogrunda (var inne 23.45) Och efter bussresan mådde jag så jäkla illa att Hampus och Arvid var tvungna att låta mig sitta ner i ca 20 min innan vi kunde gå till Little Dublin. Och inte ens där mådde jag bra, drack inget och var bara allmänt tråkig, precis som jag hade förutspått, men som blivit avfärdat. Väl på bussen till Liesta vid 02.00 mådde jag dock bra igen och var pigg och glad! :s
 
Söndag
Haha, mådde skit igen frammåt kvällen när jag kom hem vid 17.00. Slängede i mig lite mat. Fläsk och rårakor - kan inte bli mycket godare, men jag käkade typ inget, utan gick direkt och lade mig... Som tur var så drog jag mig dock upp ur sängen ett litet tag för att haka på den 2 timmar långa konversationen med Kelparna! Grymt trevligt! :D Det får vi allt göra igen!



Helt såld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela