Saltpetersyra

WOHOHOHHOHOH!!

Publicerad 2012-11-15 15:11:00 i Vardagliga livet,

GLAD! Fick precis tag på Frida, och och jag ska på intervju på tisdag nästa vecka. Hon var verkligen astrevlig och verkade väldigt positiv!
Och jag förstår inte varför jag har en tendens att bli så jäkla nervös inför ingenting! Jag bara hetsar upp mig i onödan och förbereder mig inför värsta tänkbara och allt vad det kan vara. Jag verkar tro att människor överlag är lite småsvåra, men i själva verket är de helt tvärtom och ofta hur trevliga som helst! Det var bra att jag inte kom fram tidigare för nu hade jag hunnit lugna ner mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela