Saltpetersyra

Trött...

Publicerad 2012-11-15 00:09:00 i

Så sjukt tröööött!! Var nyss och kollade bio i Norrtan med Challe, Isa och Anki. Kanske inte den bästa filmen någonsin skapad, men helt ok. Mycket trevligt sällskap!

Och idag har jag f.ö. tagit ytterligare en tripp till Norrtan för att träffa Reb, köpa fritidsbiljett, byta SIM-kort och hälsa på farmor. Sedan lyckades jag också få iväg en jobbansökan. Finally! :) Riktigt stolt över resultatet.

Men, jag undrar varför jag känner mig så trött hela tiden... idag höll jag på att somna i den mest obekväma positionen någonsin liggandes över skrivbordet. Det skulle kunna bero på detta jäkla grubblande som jag utsätter mig själv för hela tiden. Jag vill inte vara kär. Det är inte kul just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela