Saltpetersyra

Sitter och doftar smått av Wunderbaum..

Publicerad 2012-11-09 15:24:00 i Vardagliga livet,

Idag blev det en tur in till lilla Norrtan för lite småärenden och ingrediensköp till Tacopajerna som ska göras!

Broder körde sin nygamla bil och vi började med att besöga Teamwork för att köpa och specialtrycka ett stycke vinterarbetsjacka åt grabben. Precis när vi anländer ser vi två av de anställda springa ut på gatan efter en bil och ropa efter bilen samt säga "Det går inte att komma fram på 112" Jag och brodern drog i alla fall in i affären och får sedan höra att det var en man som gått in och stulit en jacka för 6000:- för att sedan springa ut och plockas upp av sin kumpan!!! Vad fan finns det för människor i dagens samhälle?!
Aja, sedan visade det sig att trycket på jackan blivit fel och att vi skulle återkomma 30 min senare för då skulle det vara åtgärdat och klart. Så vi stack till Swedol för att sedan återvända och behöva vänta ytterligare ca 30 min. Som plåster på såret för all väntan så fick brorsan två par riktigt schyssta ullstrumpor/sockor. Hela resan slutade på Willys för matshopping samt lite cider inför morgondagens event. OCH OCH jag behövde inte visa leg! Jag tror minsann att kassörskan handlade lite fel där, för jag ser verkligen inte ut att vara 18! Inte för fem öre!! Men glad blev jag! :)

Kommentarer

Postat av: kråkan

Publicerad 2012-11-09 19:05:22

Hahaha din lilla plutt!!

Svar: Haha, aa men du då?! ;)
Caroline

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela