Saltpetersyra

F#§!

Publicerad 2012-11-13 19:49:00 i Vardagliga livet,

Har spenderat en hel del tid med att återställa min telefon och föra filer hit och dit och meka och dona. Det hjälpte faktiskt, såvitt jag kan se. Jag hade en hel del problem med telefonen tidigare. MEN jag tappade telefonen igår också, på låg höjd, och efter det så förlorar den då och då kontakten med SIM-kortet. Vilket inte en återställning kan ta död på... Ska tydligen prova med SIM-kortsbyte för att sedan lämna in den om det inte hjälper... Så jäkla irriterad! Varför drabbas jag av dessa skittelefoner?!
 
Som om inte dagen kunde bli bättre så mår jag skit! Vill bara krypa ner i sängen till någon soft musik för en djup självömkan. Hade tänkt fortsätta med mina två jobbansökningar jag påbörjade igår, men kan fan inte fokusera. Fast jag kan inte låta bli att smålé när jag tänker på vilken skum jäkla musik jag lyssnar på just nu. Här talar vi psyko-musik Reb!


Kommentarer

Postat av: Reb

Publicerad 2012-11-13 21:52:56

DET SPELAR INGEN ROLL ATT DET VAR FRÅN LÅG HÖJD, klantskalle ;)

Svar: Haha, kanske inte! Men det känns bättre att säga så! ;)
Caroline

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela