Saltpetersyra

Seeegt!

Publicerad 2012-05-29 18:54:27 i Vardagliga livet,

Sjuk, trött och grinig är vad jag är just nu! Så se upp säger jag bara! :o

Fick reda på slutbetyget i religion A, engelska B, matte E och småföretagandekursen idag... VG rakt igenom, inte riktigt vad jag planerade kan jag säga, men WTF orkar inte bry mig asså!
Riktigt nöjd med betyget i engelskan och matten dock, samt att jag faktiskt fick VG på den senaste och sista laborationsrapporten, som jag började och avslutade den dagen den skulle in!

Jävla skit!

Har iaf köpt lite nya skivor som kommer hem mot slutet av veckan OCH nu blir det till att färdigställa de äckliga inbjudningskorten, som MÅSTE ut i morgon! Blir tight med tid, men orkar inte bry mig. Samt att jag inte orkar bry mig om mottagningen, som mest troligt kommer att suga! Förväntingarna är 0 och helst av allt så hade jag haft den hos pappa och inte hos mamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela