Saltpetersyra

Jag orkar inte, vill inte och bryr mig inte längre...

Publicerad 2012-05-18 10:27:00 i Vardagliga livet,

Allt på en gång och jag har ingen lust att strukturera upp allting... Vill bara ha allting serverat på silverfat så att jag slipper tänka!

Så jäkla mycket som jag måste ordna med för att allt ska gå ihop:
  • Snudd på all planering av studentmottagningen hänger på mig, jag är medlaren mellan mamma, pappa och farmor. Jag vill inte!! Är det inte meningen att detta ska ordnas åt mig och för mig?? Dessutom åker mamma till Grekland i en vecka. Ja, men gud vad bra det är inför planeringen av hela skiten! Inte alls jag som kommer behöva ta tag i allt, nej nej inte alls!
  • Studentinbjudningarna är ännu inte betalade från mor till mig och jag är ännu inte klar med dem. Varför ska jag själv behöva göra dessa när jag samtidigt har en bror som spenderar hela sin lediga tid vid datorn. Ta och hjälp mig för fan, det är dina inbjudningar också!!
  • Stressigt att lära sig kassatjänst samtidigt som man går i skolan och ännu har sjukt mycket att göra i skolan. PLU-koder och andra häften att plugga igenom för postutlämning.
  • Ovissheten gällande ett visst möte. Seriöst jag pallar inte, ge mig bara ett kvitto eller någonting, jag ORKAR inte!
  • Alla dessa uppgifter, prov och allt vad det är, det räcker nu! Man orkar inte hur mycket som helt asså! Var idag tvungen att ställa in ett besök p.g.a att jag har en jäkla religionsuppgift som promt måste in idag. Fy fan!
OCH nej, det är inte kul att leva just nu! Som tur är så varvas det ibland med lite positiva happenings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela