Saltpetersyra

Usch och fy

Publicerad 2012-03-06 21:09:22 i Vardagliga livet,

Kom hem, åt och slocknade i sängen i 3 timmar... Har lite smått panik nu eftersom jag i morgon har en redovisning och ett "prov" på torsdag i Religionen och jag måste plugga...

Resan till Forsmark var en blandat upplevelse, som just nu känns rätt misslyckad i den sinnesställning som jag befinner mig i nu, men tidigare så var jag nöjd.

Började med att gå upp vid 06.00 efter 5 timmars sömn och fördrev sedan 2 h på buss och bil till just Forsmark. Väl där så gick vi på en föreläsning i 1½ h och sedan lunch. Efter lunchen drog resten av gruppen iväg till Reaktor 3 och SRK, medans jag stannade i informationsbyggnaden eftersom jag inte hade någon gilltig legitimation. I stället så jobbade jag på mina arbetsprover i 2 h och under denna tid så hann jag även prata med en svetsare från reaktor 1 i 30 minuter, hehe.

Guiden Christian återvända från den guidade turen med min grupp i reaktor 3 efter 2 timmar och startade då en egen privat guidning digitalt, inne i reaktorn. Under 1 h då resterande var i SRK så förklarade då Christian hur saker och ting fungerar och tankar kring en hel del. Mycket trevligt av dem att orda det så! :D

Därefter bar det som sagt iväg hemmåt i 2 h och hur det slutade när jag kom hem vet ni redan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela