Saltpetersyra

Tjafs

Publicerad 2012-03-07 20:25:12 i Vardagliga livet,

Uäk, sitter här och mår illa, huvudet snurrar, men vad har jag egentligen att gnälla på egentligen? Ska strax ställa mig och diska innan jag börjar plugga inför Religionsprovet i morgon. Åhh jag vill inte! :(

Idag har det i alla fall hänt en hel del. Engelska på morgonen och sedan vidare till en miljödebatt i aulan som pågick i 1 ½ h. Intressant, men samtidigt inte. Lite bättre representanter för kommunens partier hade kunnat införskaffats kan jag tycka. Vänstern var lite blek...

Hade sedan Kemi i 1 ½ h och det var väl inget mer med det, efter det så hade jag, som ensam person, redovisning om min egna verksamhet på miljötekniken. Det kändes bra, jag talade lugnt och tog pauser, men dock så läste jag lite väl mycket innantill för att kunna kallas väl förberedd, men läraren förklarade sig som nöjd :)

Slutade tidigare och drog ned på stan för att köpa en supermysig halsduk och två par byxorH&M. Hälsade sedan på farmor och umgicks med henne 45 min innan jag drog hem :D
Fick förresten MVG- på min rapport om internationell relationer om varför Frankrike men inte Storbritanien valde att gå med i Irakkriget! Asnöjd!...fast jag hade gärna kunnat ta emot ett lite starkare MVG (a)



Old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela