Saltpetersyra

Time to study

Publicerad 2012-03-25 17:58:30 i Vardagliga livet,

Måste sätta mig med laborationsrapporten nu. Har skjutit upp den hela dagen för att jag inte har orkat... Får ta mig i kragen, måste kirra MVG i kursen! :)

Taggar för övrigt för att flytta hemifrån. Det är ingenting bestämt, men fatta skönt att börja om på egen kula. Stort steg, speciellt eftersom jag i så fall kanske flyttar 7 timmar bort från lilla byn Bergshamra... Får verkligen se vad som händer.

Just nu står det mellan studier i Stockholm, Jönköping och Karlshamn. Helst skulle jag nog behöva vänta ett år för att verkligen tänka igenom allt, men det är nog inte möjligt. Spännande, och nervigt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-25 20:19:34

vad är det du vill plugga? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela