Saltpetersyra

Time for bed

Publicerad 2012-03-19 23:53:44 i Vardagliga livet,

Har sett senaste avsnittet av "Grand Designs" Awesomeness säger jag bara! :D

Väntar på det förbaskade brevet från banken som säger att mitt ID finns hos dem, måste ha det alldeles snart! :O Har en studentmössa som ska hämtas senast 30 mars och ett högskolaprov som ska skrivas 31 mars! Kom igen, kom igen! :s

I morgon blire kort dag, men jag ska fortsätta med mitt arbetssökande och dra mig ned på stan med en liten bunt av CV'n! Får se vad som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela