Saltpetersyra

Mjo mjo

Publicerad 2012-03-05 23:59:00 i Vardagliga livet,

Efter CV-skrivande och arbetsprovsjobbande inför Konstfack är det nu dags att gå och sova för att sedan gå upp vid 06.00. Inte mycket sömn blir det inatt inte...

I morgon blir det i alla fall, efter studiebesöket, till att skicka lite CV'n till några människor för att försöka haffa något jobb :)

Har också en redovisning att förbereda... Vet inte ens vad jag ska säga under denna. Det enda jag vet är att jag måste vara bättre än de andra som har redovisat tidigare, då läraren inte riktigt var nöjd med dessa förklarade hon (?!) Ja inte vet jag... :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela