Saltpetersyra

Livet leker!

Publicerad 2012-03-26 18:17:17 i Vardagliga livet,

Har äntligen fått mitt ID-kort!

Kan säga att jag var riktigt nära att gå ned till banken och skälla ut dem, det ska inte behöva ta 6 veckor för att få en legitimation, men som tur var så ringde jag hem och kollade om jag hade fått någon information hemskickad. Och vad hade man inte fått, om inte ett brev om att ID-kortet fanns att hämtas hos banken, super! :D Gick som på moln hem till farmor efter att jag hämtat kortet och träffade även broder där.

Väl hemma i Bergshamra sprang jag ned till ICA och hämtade ut min kära studentmössa! Yeah! :D

I morgon blire middag hos farmor efter skolan och så blir det råplugg inför kemiprovet! Vilket jag även måste göra nu... men det är bara att bita ihop :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela