Saltpetersyra

Joru!

Publicerad 2012-03-04 23:18:39 i Vardagliga livet,

Kvällens pepp stod Mikael Hollsten för med sin Livestream! Måste faktiskt säga att den mannens arbete är otroligt inspirerande på många vis! Gillar man muskler och lite lättklädda bilder (varvat med träningssnack) så är det ett tips att kika in bloggen! ;)

Har massor att göra denna vecka, och jag vet inte hur jag ska orka... Men nätter med god sömn och dagar med så lite stress som möjligt håller jag tummarna för. Och och på tisdag så blire besök till Forsmark, får se om jag överlever utan tjejerna ;)

Var för övrigt hos pappsen en tid idag för att hjälpa till att montera upp köket. Snart är det klart! Yippie :) Nästa helg blire till att knacka bort det rödlila kaklet och ersätta med det nya vita blanka :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela