Saltpetersyra

Jönköping?

Publicerad 2012-03-23 22:24:11 i Vardagliga livet,

Sugig dag i skolan idag... inte mycket hände alltså + att jag missade bussen på morgonen, för första gången på ca 3 år. INTE kul!

Drog iväg och sorterade vykort i några timmar och sedan hem för att hänga och ta igen lite tid. Fixade garderoben och kollade lite serier.

Har en laborationsrapport att skriva, men jag orkar inte just nu, behöver lite ledig tid!

Reb hörde av sig och meddelade att det trots allt skulle bli en liten tripp ned till Jönköping för att gå på Öppet Hus. Vad roligt, jag gillar utflykter! :D Får se om jag blir konverterad, men just nu känns det såhär, om jag kortar ned listan kraftigt:
  • Konstfack, Grafisk Design och illustration, Stockholm --> Kan leda till illustratör, grafisk designer, art director och animatör.
  • Basår i Digitala medier, Blekinge --> Kan leda till, efter fortsättningskurs med Digital bildproduktion, videoredigering, webbdesign, grafisk form, layout, postproduktion för video, animation, projektledning, art director, illustratör, fotoredigering, fotografi.
  • Mediedesign, Luleå --> Kan leda till webbdesigner, art director, projektledare, grafiker TV/tidningar, grafisk formgivare, illustratör.
  • Grafisk design och webbutveckling, Jönköping --> Kan leda till art director, grafisk formgivare, webb-apputvecklare.
  • Digital visualisering, Jönköping --> 3D visualisering

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela