Saltpetersyra

Because you are worth it!

Publicerad 2012-03-24 23:12:09 i Vardagliga livet,

Tog en tripp till Jönköping idag med kära Reb! :D Supermysigt, och en riktigt trevlig skola med omkringliggande område. Mycket mer själ än på KTH kan man lugnt säga!

En rolig grej var att föreläsaren som vi hade på skolan i förra veckan kände igen oss nere på JTH. Riktigt skön snubbe alltså, och det roliga var att när man gick runt på skolan så hörde man hela tiden hans röst eftersom han skiljer sig från alla andra med röstläge och förmågan att tala utomordentligt mycket.

Vet inte vart jag står just nu med studievalet, men jag hoppas att det löser sig snart :s

Grät några tårar till filmen "We just bought a zoo" Vid ett ögonblick kunde jag verkligen föreställa mig att jag själv stod i den punkt i mitt liv där min partner dött och sorgen efter det. Bara tanken på att mista någon som skulle komma att betyda så mycket... 
Har en känning av huvudvärk p.g.a. detta, men det var det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela