Saltpetersyra

Äntligen!

Publicerad 2012-03-15 23:48:06 i Vardagliga livet,

Herregud vad jag har slitit, men äntligen är jag klar! :D Som vanligt så lämnar jag in mina saker i sista minuten!

Nu ska slutligen min lilla dator få vila lite, den har jobbat på bra under en tid och mycket mat har den fått, i form av massor med konstiga nya program. Stackarn, stackarn!

Slutligen så vill jag återigen rikta ett stort tack till Erica som hjälpte mig med att möjliggöra denna inlämning! Utan din skanner så hade mitt arbete sett riktigt jäkla B ut :O

Taggar för helg, asskönt! Lördag blire FF hos min fader med tjejerna från gamla klassen. Ser fram emot :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela