Saltpetersyra

Te09:s grillparty!

Publicerad 2012-06-07 23:25:00 i Vardagliga livet,

Nationaldagen spenderades i Harka med, trot eller ej, hela klassen! Vädret gick från grått under inköpen på förmiddagen, till strålande sol strax efter att alla hade ramlat in, kunde inte ha blivit bättre timing! Lite aktiviteter stod på schemat och köttet för dryga 30 pers puttrade stadigt på grillen framåt kvällen!

Spenderade natten i mitt 3: hem, hos kära lilla Kråkan! Snudd på att jag nästan räknas som det tredje barnet asså, haha! Vill bara säga att jag verkligen uppskattar att jag får slagga hos dig, när det krisar med transport ut till landsbygden Reb!





Kommentarer

Postat av: din vän kråkzor

Publicerad 2012-06-13 18:14:39

Det är ju självklart! Vad har man inte sina bondgårdsvänner till om inte för hjälp? :) kram på dig! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela