Saltpetersyra

Studentfirande nr 1

Publicerad 2012-06-06 10:55:17 i Vardagliga livet,

Seg och trött som jag var efter studentlunchen och fotograferingen, drog jag ändå över till pappa för att fira broderns student! Men när jag väl kommer dit, nej då har studenten lämnat festen och dragit till mamma! That just make no sense! Vad gjorde jag där liksom, aja träffade iaf farmor och faster med familj, så det var trevligt ändå!


I brist på bättre bild atm... Haha!

Idag blire grillfest med TE09 i Harka. Får se vad dagen bjuder på, hoppas på att regnet inte börjar ösa ner, för det skulle suga!

Kommentarer

Postat av: otåliga kråkan

Publicerad 2012-06-11 22:24:20

asså du har ju inget bättre för dig! Skriv nåt nytt för i helvete!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela