Saltpetersyra

Snörvel snörvel

Publicerad 2012-06-01 20:03:26 i Vardagliga livet,

Tårarna rinner och näsan rinner... hm, dags för ett slut på detta tycker jag! Bara jag är frisk till tisdag så blir det bra, annars finns det inte mycket jag kan göra. Det som sker det sker!

Helgen bli en bakhelg! Drömtårtor, födelsedagstårtor och maränger ska göras! Samt att Systemet måste besökas för lite festligheter ;)

Behöver jag för övrigt säga att jag har så grymt tråkigt på kvällarna! Vad finns det som man kan göra egentligen? Jag vill ha läxor!! xD

Kommentarer

Postat av: Räko

Publicerad 2012-06-02 12:12:15

Jag hatar när näsan rinner, jag hatar när ögat kliar, jag nyser och fräser mest hela dan.

Postat av: The Supervisor

Publicerad 2012-06-02 12:19:10

Haha!!!

Postat av: kråko

Publicerad 2012-06-02 14:57:04

Hahaha räko!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela