Saltpetersyra

Next up - Rudolf

Publicerad 2012-07-19 23:18:17 i Vardagliga livet,

Var ute och öste som fan (?! inte riktigt nej) natten till torsdag med en hel drös olika människor som kom och gick. Spenderade natten i i tredje hemmet i Kvisthamra! Mysmys!

Var hemma i Bergshamra igen på förmiddagen, chillade en timme för att sedan pallra mig in till Norrtan för att möta en vän. Tog med mig vännen upp till Club 12 för att möta resterande och körde två rundor minigolf! Första rundan slutade jag på delad 2:a-plats och runda två vann jag Woho! Drog till Flygis för att sätta i oss glass, tog bussen till Bergshamra igen för att göra mig i ordning och sedan dra in till Norrtan, gå upp till Elgiganten och slänga mig in i Rebs bil för att brassa iväg på Speedwaymatch! Och om jag inte gissar fel nu så var det faktiskt Rospiggarna som vann! :D

Missade solkrämen på näsan tidigare under dagen btw... så får se hur näsan ser ut i morgon, det suger ju! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela