Saltpetersyra

Men blä!

Publicerad 2012-07-16 12:33:42 i Vardagliga livet,

Åhhhhhh, inte min dag idag. Så sjukt seg, och lättretlig. Och blir inte bättre av att mamma lassar över ansvaret att behandla kycklingen idag, på mig... Jag bryr mig inte!! Naturens gilla gång om kycklingen överlever eller inte! Hoppas att tiden på jobbet går fort, det brukar det göra. Sedan ska jag hem och sova för att sedan vara ledig i en hel vecka! Kommer bl.a. innefatta minigolf, Speedway, sommarställebesök och en filmkväll! Soft!

I lördags var det röj! Drog ned på stan med Bob och vid banken träffade vi på några stockholmare som undrade vart det är man hänger någonstans i Norrtälje. Vi instruerade dem och de drog till På G medans vi drog till Stället, men vi slutade på På G tillslut ändå. Såg grabbarna och slog oss ned hos dem (visade sig sedan att de ansåg att vi raggade på dem...) Ha! skulle aldrig falla mig in kan jag säga! De trodde att de var något, men helt klart schysta fram tills de fått lite mycket dricka! Liestagrabben joinade och så småningom drog stockholmarna iväg och sedan blev det till att dricka! Haha! Vi var väl rätt så fulla allihop och jag vet inte hur mycket dricka som spilldes ut på bordet under kvällens gång och även jag var skyldig för det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela