Saltpetersyra

Lite mycket där va?

Publicerad 2012-07-08 13:23:16 i Vardagliga livet,

Utgång igår då!
Tog en Chese på Donken och drog iväg till Club 12 med Räk och Bob! Bunkrade upp med dricka under "Happy hour" och ett bord nära till utescenen. Grabbarna i sällskapet kom insläntrande och sedan blev det till att dricka! Och ja, det blev nog lite mycket där ett tag. Toppenvänner som tog hand om en och var superomtänksamma! :)
Lite dans blev det under kvällen också och blev sedan hämtad av broder som övningskörde mitt i natten!

Nämnde jag att dealen för att mamma skulle hämta mig inatt var att jag skulle diska x-antal gånger denna vecka?! Så lika bra att ställa sig vid straffbänken för en LJUVLIG diskning och förstöra nagellacket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela