Saltpetersyra

IKEA!

Publicerad 2012-07-26 22:38:05 i Vardagliga livet,

Jobbade galet idag, tidig morgon, men samtidigt en tidig eftermiddag! IKEA nästa väntade tillsammans med moder för att löpa galgarfotoramar samt en matlåda. Haha, och mannen i kassan typ flörtade med mig, vafan! Det hade jag kunnat leva utan! Får för övrigt grymt mycket komplimanger hela tiden, båda via jobbet och utanför, sjukt roligt dock! De flesta säger att jag har läckra naglar och en annan frågade om min fläta var riktig (?!) Överraskade i alla fall min morfars fru långt inne i avlägsnaste Rimbo efter IKEA-besöket och hon blev så otroligt glad! Fick en tavla som min morfar skattade högt när han fortfarande var i livet och satte oss sedan i bilen hem, och jag var helt utslagen... Har bara väntat på att klockan ska gå så att jag kan gå och lägga mig!

En random grej som hände igår när jag gick till jobbet efter lunchen var att jag drämde handen i en kolloni med brännässlor. Så när jag tog över kassan 3 min senare så var nästintill hela handens ovansida täckt med "utslag" Grymt pinsamt! Såg ut som om jag hade värsta smittsamma hudsjukdomen som bara väntade på att få hoppa över på deras matvaror! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela