Saltpetersyra

Fucking problems!

Publicerad 2012-07-06 17:45:12 i Vardagliga livet,

Riktig huslig dag! Städat rummet och diskat, även fast det inte är min diskdag! Kände mig lite extra snäll jag (a)
Målade om naglarna och var ett tag inne på att dra ut på krogen! Men problematiskt som det är med att bo i Bergshamra så finns det inga bussar hem på kvällen... Får bli till att tagga för morgondagen istället. Och oj vad typiskt, det trodde jag inte, då finns det ju inte heller bussar... (?!)

Ska ut och springa ikväll, oavsett om broder följer med eller inte. Här ska det röras på fläsket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela