Saltpetersyra

Bilbingo!!

Publicerad 2012-07-24 15:21:49 i Vardagliga livet,

Heldag på jobbet igår. Var med på öppningen och satt i kassan hela dagen fram till 18.00. Skyndade mig hem, slängde i mig maten för att sedan bli hämtad av Reb! Gasen i botten in till Norrtan för BILBINGO! Parkerade bredsida med Räkan och hennes familj och var helt inne i bilbingons anda tillsammans med alla andra entusiaster. Men tänk att det skulle vara så svårt att fatta hur det fungerade, vi satt som frågeteckan både jag och Reb till en början. Tog i hand på att oavsett vem som vinner så delas det lika mellan båda. Och kan man tänka sig... vi vann! Och det i ett gediget sammarbete, trots att det var Rebs bricka som var den vinnande. Haha den klanten hade missat en siffra, en siffra som jag hade kryssat i. Och vi dunkade på tutan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela