Saltpetersyra

Yippie!

Publicerad 2012-01-26 21:13:43 i Vardagliga livet,

Usch, sitter och pluggar... IGEN... Som vanligt...Alltid...Min passion här i livet...
I alla fall så flyter det på rätt så bra och jag har ett bra fokus :)
Har två uppgifter som jag satsar på att lämna in i morgon. Kemirapporten ska definitivt in, men småföretagaruppgiften får jag se. Är ju redan försenad med den, någon dag extra spelar ingen större roll kan jag tycka just nu.

Fick MVGReligionsprovet som jag gjorde för någon vecka sedan. Så sjukt nöjd. Trodde inte att det skulle bli ett MVG :O

Nu blire "Biggest Loser Sverige" och sedan får jag se om jag orkar plugga mer.

Kommentarer

Postat av: Ireca

Publicerad 2012-01-27 10:25:27

Jag har kommit på varför det inte går att kommentera vissa av mina inlägg. Det är de jag gör från mobilen, hehe. Har glömt bort att man kan bocka i en ruta så folk kan kommentera mina inlägg, ska komma ihåg det tills nästa gång.

Postat av: Kråkan

Publicerad 2012-01-27 20:57:59

http://faq.blogg.se/2012/january/ang-kommentarer-med-nya-uppdateringen-av-appe.html

där har du problemet räkzor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela