Saltpetersyra

Tjejkväll

Publicerad 2012-01-21 15:45:44 i Vardagliga livet,

Spenderade förmiddagen med att städa mitt rum, badrummet, vardagsrummet och köket. Bara för att ingen annan i familjen gör det... Efter detta satte jag mig vid datorn och kollade på senaste avsnittet ur "The Vampire Diaries" och filmen "Beastly" (efter Sandras lilla recension).

Nu står (ja, du läste rätt) jag här och spelar Seterra och lyssnar på musik medans jag väntar på att de kära vännerna ska dyka upp för tjejkväll! :D

Det blir taccos, tv, film och sällskapsspel på agendan!

Kommentarer

Postat av: kråkjävel

Publicerad 2012-01-21 18:12:01

kelpkelpkelpkelp

du ska plugga!! :P

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-01-21 20:20:48

Tyckte du om filmen då? ;)

Postat av: The Supervisor

Publicerad 2012-01-22 16:03:43

Jo, jag gillar den! Lite speciell, men precis som du sade, helt klart sevärd! :)

Postat av: The supervisor

Publicerad 2012-01-22 16:04:38

Men, nej! Jag är social i stället! ;) Blir plugg ikväll dock...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela