Saltpetersyra

Time to prioritize

Publicerad 2012-01-03 20:26:12 i Vardagliga livet,

Sitter just nu och har ångest över allt som ska göras innan skolan börjar. Måste prioritera nu känner jag... Och två saker som ska priorieteras just denna vecka är polarna!

Ska antingen dra till bandybanan i Norrtan med tjejerna i klassen i morgon, eller så åker jag till Anita för att fortsätta med sorteringen av vykort. Får se vad det blir, baserat på om jag får tag på mina skridskor hos pappa eller ej.

Sedan på torsdag tar jag med datorn till Kråkan för ett LAN (mini-LAN för min del) för att sedan på kvällen träffa det ena av två kompisgäng från Länna och sedan på fredagen fortsätta med LANET hos Kråkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela