Saltpetersyra

Pappersarbete avklarat

Publicerad 2012-01-03 23:21:28 i Vardagliga livet,

Hihi, känner mig upprymd. Har uträttat en hel del nu på kvällen
Har registrerat mitt SL-kort och mitt Mecenat-kort, jag har betalat min ABCgruppen-faktura och äntligen fixat med automatisk överföring av mitt studiabidrag till mitt konto.
Tidigare så har det inte funkat att registrera mitt konto via nätet (vilket det tydligen inte gör hos banken heller eftersom de inte fixade det åt varken mig eller min t-bror

Så nu har en liten börda lättats från mina axlar!! Bara en del grejer kvar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Nybliven student, som med ostadiga ben ska bege sig ut i livet! En drömmare som för var dag ser hintar om hur framtiden kan till att se ut. Förtydligan: Bloggnamnet är med vilja felstavat.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela